سیطره موفقیت امیدان - سما

آنتن مرکزی، دوربین مداربسته،درب برقی، دزدگیر، آیفون تصویری

سیطره موفقیت امیدان - سما

آنتن مرکزی، دوربین مداربسته،درب برقی، دزدگیر، آیفون تصویری

فروش و نصب آنتن مرکزی، دوربین مداربسته در کرج،درب برقی در کرج، دزدگیر در کرج،اعلام حریق در کرج، آیفون تصویری در کرج،

  • ۰
  • ۰

شرکت صنایع الکترونیک سیماران در سال 1350 تاسیس گردید . این شرکت پس از دریافت پروانه تولید از وزارت صنایع ، اخذ چندین نمایندگی انحصاری از کشورهای اروپایی و سرمایه گذاری مشترک با آنان ، فعالیت خود را آغاز کرد.

شرکت سیماران در حال حاضر یکی از معتبرترین تولیدکنندگان گروه محصولات سیستم های حفاظتی و امنیتیدرب بازکن های صوتی و تصویری ، درب های اتوماتیک و ... است .

عرضه محصولات با کیفیت ، نوآوری و ارائه محصولات جدید و قابل رقابت با انواع مشابه خارجی ، خدمات پس از فروش بسیار هالی ، گارانتی واقعی از مزیت های شرکت سیماران است .

مجموعه سماالکترونیک با توجه به کیفیت محصولات سیماران اقدام به اخذ نمایندگی سیماران در کرج نمود و در حال حاضر به عنوان نمایندگی سیماران در کرج فعالیت می کند.

کارشناسان فنی مجموعه سماالکترونیک از بهترین متخصصان در زمینه فعالیت خود هستند و همواره دانش فنی به روز دارند تا بتوانند بهترین و با کیفیت ترین خدمات مورد نیاز مشتری را ارائه دهند.

از جمله خدمات ارائه شده تئسط مجموعه سماالکترونیک به شرح زیر است :

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی