سیطره موفقیت امیدان - سما

آنتن مرکزی، دوربین مداربسته،درب برقی، دزدگیر، آیفون تصویری

سیطره موفقیت امیدان - سما

آنتن مرکزی، دوربین مداربسته،درب برقی، دزدگیر، آیفون تصویری

فروش و نصب آنتن مرکزی، دوربین مداربسته در کرج،درب برقی در کرج، دزدگیر در کرج،اعلام حریق در کرج، آیفون تصویری در کرج،

  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک پارکینگ امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و تقریبا در هر ساختمانی می‌توانیم آنها را پیدا کنیم. امروزه با توجه به فکر ارتقای امنیت ورودی موردنظر اکثر یا حتی میتوان گفت تمام درب های که در پارکینگ ها استفاده میشوند اتوماتیک هستند تا با این کار بسیاری از ضعف های سیستم امنیتی ساختمان برطرف شود.

درب‌های پارکینگ در انواع یک لنگه، دولنگه، کشویی، زیر سقفی و لولایی که براساس نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از متداولترین درب های اتوماتیک، درب اتوماتیک لولایی می باشد که برای ورودی های صنعتی و خانگی استفاده میشود. نیاز زیاد مردم به درب اتوماتیک لولایی کمپانی ها را بر آن داشته است تا در زمینه تولید و طراحی انواع مختلف از درب های اتوماتیک اقدام کنند و به بازار عرضه دهند.

می‌توان هر کدام از درب‌های پارکینگ را با استفاده از جک‌های باز و بسته کننده درب و نصب قطعات کنترلی تبدیل به درب اتوماتیک پارکینگ کرد. درب‌های پارکینگ بخاطر داشتن اندازه بزرگ، وزن زیادی هم دارند؛ و برای افراد کم‌توان و سالمندان، باز و بسته کردن آنها سخت است. در صورت استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ این مشکل برطرف خواهد شد؛ و تنها با فشردن یک دکمه به وسیله ریموت کنترل می‌توان درب را باز یا بسته کرد.

 

  • ۹۹/۰۱/۰۷
  • امید احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی